29 Oktober 2009

28 october 2009 - Paper Public Relation - How It's Going?

Aku bukan sengaje tak nak study... Tapi aku dah agak mesti jadi macam ni.. Pressure paper mesti buat aku tak tido malam tu... Dah try pakse diri tido.. Tak jalan.. Si nippon kat bawah dah panas aku gerak sane sini.. Dengan bunyi katil macam cilak ai... Aku try gi kat lantai dengan harapan boleh tido sebab kat uma aku lagi selese tido kat lantai dari tido kat katil.. Tak boleh blah gak.. Aku golek2 sampai ke subuh...
Pancaindera ke enam aku tetibe bagi signal.. "Da subuh.. Pastu nak jawab paper.. Tak reti2 nak ingat tuhan?". Aku jawab dengan serbe salah.. Takkan da susah baru nak ingat tuhan.. Mase senang aku g mane? Men game?. Die balas.. Ko kene mulekan.. Pelahan-lahan.. Biasekan.. Kalau tak mulekan sekarang, bile lagi ko nak mule? Jangan ko ikotkan sangat setan ko tu.. Bukan ko tak belajar sifat tuhan.. Renungkan la siket.. Ko bukan budak lagi.. Mati ko nanti ko jawab sendiri.. Jangan kate aku tak ingatkan.. Kawan2 ko pon sume dah ingatkan ko.. Aku tersentak.. Aku malu nak ngadap pencipta aku.. Badan aku teros bergerak untuk bersiap..
Paper pukol 9 dan pukol 7 aku terlena juga akhirnye.. Gegaran dari Great Khali mengejotkan aku dari lena. Jawab paper dan  jam mase diberi..
Jam menunjukkan pukol 11. Seorang demi seorang keluar.. Side hati aku yang dengki berkate.. Cilake.. Die leh jawab..
Tepat pukol 12 ada antare penuntut "mengomot" kertas tu atas faktor tekanan.. Sume kawan2 aku keluar dengan senyuman bertatahkan makian di mulot.. YA! AKU TERGOLONG!.
Terase macam aku jawab KBKK dan bukan fakta dalam ape yang aku blaja.. CANTEK!

2 ulasan:

  1. agak la weyh!
    mmg guna KBKK laa, tak mampu nak ingt the true facts kott.
    blankk!
    dah paper pon kaler kuning!
    hampeh!

    BalasPadam
  2. kalau sume tk leh jawab, peratusan turun, gred sume naik la.. =D

    BalasPadam