16 Julai 2011

Awal pagi untuk tido

waktu tidur aku sudah tidak betul.. seperti aku yang baru balik dari luar negara dan bukan kawan aku.. beriya-iya hendak menggantikan penat naik kapal terbang berjam-jam lamanya..  waktu pagi aku buat masa sekarang adalah pukul 12 hingga 2 petang.. manakala waktu malam aku antara 5 hingga 7 pagi.. Dan masih pada pukul 8 pagi aku masih belum tidur..

Sungguh aku kaki bangku.. Langsung tak tahu main futsal.. Tapi mencuba tak salah.. Aku main dan main dan main.. Tapi sial. Semua mahu jadi star.. Tunjuk belang golek bola sana-sini macam messi kononnya. Menyepak bagai jerung terkam mangsa. Hey! Apa salah kau jadi keeper.. Kita tukar sekejap.. Salah ke? Berkongsi rembatan opponent? Salah ke? Tapi nasib baik ada sesetengah yang boleh consider.. Tepuk tangan dalam hati untuk sahabat.. Terima kasih bagi peluang..

Ok.. Tak larat.. Nak tido.. Selamat malam...

2 ulasan:

  1. tu la.. tak tau dah cemane nak buat... tak boleh nak tido malam kot..

    BalasPadam