02 Julai 2011

Damn You DSLR!

Minat terhadap kamera memang sudah lama.. Tapi apa kan daya.. Terlalu mahal untuk dibeli.. Tahan daripada part 6 diploma dulu.. Buat pekak.. Buat buta.. Dapat lupa.. Terima kasih kat Nuryn dan Arin la.. Bagi aku semangat untuk beli kamera bagak tersebut... Tak lupa juga kepada mamak dan hisyam kawan kampung yang bakar tak sudah..

Mak bapak tak kaya.. Tapi kemahuan diri tu ade.. Bukan taknak keje kumpul duit.. Tapi kak long dah booking aku awal untuk tolong die meniaga.. Takpela.. Tolong kakak.. Dapat la siket duit belanje.. Tapi untuk kamera.. memang sayu je la nak ade..

Tapi kalau ade rezeki... Memang ni aku capai... Betol.. Aku tak bohong.. Kalau aku dapat.. Kawan-kawan kawin.. Tolong "pakai" saya. Saya buat terbaek untuk anda!



Sial punya kamera buat aku tak boleh pikir benda lain...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan