21 Ogos 2011

Berbuka

Eventhough puasa tahun ni berpuasa pada musim cuti semester.. Tapi aku masih jarang berbuka di rumah. Sebab aku berkerja membantu kakak aku menjual murtabak goreng.. And yup.. Aku tukang masak.. Takde aku, Tak jadi la meniage.. Nampak kan kepentingan aku dalam industri ni?

Baru-baru ni aku berbuka dengan kawan-kawan kampung aku..Total termasuk aku, 12 orang semuanya.. 5 daripada kawan aku bawak pasangan masing-masing. aku dan ijul menjadi pasangan gay sebab pasangan kami tinggal jauh.. Kami berbuka di Restoran Flaming Steamboat Buffet. Satu kepala kitaran RM30. Kalau lelaki, kena bayar lebih sikit. RM60 sebab bawak 2 kepala. Maksud aku.. Kepala dia dan pasangannya..

Ramai lagi kawan rapat aku tak dapat datang atas alasan-alasan yang tak dapat dielakkan. Tapi suasana masih lagi riuh.. Gelak si gemok @ rasyid pun dah cukup buat yang lain follow gelak..

Teringat lak masa diploma. Kenangan memang tak boleh lupa.. Kedah bagi banyak memori.. Harap-harap boleh buka lagi dengan kawan-kawan kedah dulu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan