28 Ogos 2011

Demam Nak Raya

Title ni mungkin tak sama erti dengan fahaman korang semua.. Aku sebenarnya betul-betul demam. Hingus meleleh... Kipas tak bukak pun aku boleh selubung sebab sejuk. Kepala pening berdenyut macam orang perah kepala aku macam santan. Paling aku tak boleh terima. Aku tak boleh nak makan sebab tak ada selera.. WTF! Tolong la.. bila mana dan masa pulak aku reti tolak makanan? BILA?

Cadang nak beli baju raya hari ni. Tapi apakan daya.. Demam baru nak kebah.. Situasi masa demam. Tidur. Tidur. Tidur. Kalau bangun.. Aku akan sambung tidur balik sebab sakit kepala. Dan sebab lainnya.. Takde duit... Ya.. Itu yang sebenarnya.. So, aku ada alasan kenapa tak shopping raya tahun ni.. Sebab demam dekat nak raya..

Demam... Ko telah selamatkan aku. Terima Kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan