17 Disember 2009

aku nak cerite..

lame tak update blog.. perlukan ke aku update blog di waktu sekarang ni.. aku pon tak tau kenape dulu aku bukan maen rajin lagi update blog.. rajen tahap gaban.. yes.. gaban.. sejenis serangge yang gagah.. abaikan...

baru2 seperti ramai tau aku pegi wakilkan uitm untuk pertandingan yang tak disangka akan dapat nombor.. ok. ak bukan bercerite pasal tu.. tapi aku nak bercerite tentang ragam hidop manusia yang ade..

kadang2 aku sendiri tak faham.. macam mane aku boleh backstab kawan aku sendiri.. sumpah aku takde niat.. die datang sendiri secare perlahan.. buat ape aku nak tipu.. ingat aku terok sgt ke? ok la.. aku terok.. tapi takde la terok sgt.. tapi aku respect care die berkawan.. die tak pernah sergah aku macam separuh manusia yang tak tau macam mane nak berurusan dengan manusia yang mempunyai maruah.. tahniah diucapkan..

ade pulak yang patut tak layak dapat sesuatu atas kesalahan sendiri cube untuk mengambil dengan care pelik.. dengan care memalukan diri sendiri.. itu lagi aku tak paham.. boleh pulak die buat macam.. pandai die berjenake sampai dapat maki.. nak haram punye budak u**. curi gold medal kami..

aku tensen siket malam ni.. aku perlukan ruang.. adeh.. letih..

3 ulasan:

  1. moody smcam ja...kt ur post ade tulis p wakil uitm 4 ptndingan yg x dsgka dpt number...masok pe?

    BalasPadam
  2. haha... abaikan je.. its nothing.. really..

    BalasPadam