30 Disember 2009

malam yang penat

aku gosok pipi aku yang penoh jerawat dan berminyak.. aku rase kalau aku perah betol2 muke aku ni boleh buat isi minyak kete pegi balik melaka.. lagi2 bile tak mandi lagi.. perlu ke aku mandi malam?  aku rase tak perlu sebab orang kate nanti kene paru2 berair.. walhal lagi terok kalau paru2 kering.. tak paham.. takpe la.. biar aku pegi gosok gigi dan clear kan minyak2 yang ade gune sunlight..
ok.. fresh siket..
tadi mak aku masak agak spesel.. mungkin sebab aku cakap ade kawan2 aku nak datang.. tapi tak jadi.. mintak2 maap adik2 semua.. takde niat.. aku makan laok sume tu utk korang.. jangan risau... da abes dah..
aku penat sangat ari ni.. mungkin tuhan suh aku tido awal kot ari ni.. takpela.. tak salah cube tido awal.. takot lak rase tido dalam bilik sorang2.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan