20 Disember 2009

problem solve..

yes.. semenjak dua ni aku dalam dilema.. parah dilema aku.. tapi alhamdulillah.. bak kate omputeh.. eberiting is paen.. betol la orang cakap.. dugaan datang dalam pelbagai bentok.. salah satu yang aku dapat ni la.. memang mengancam.. memule tu aku kekok gak nak accept.. tapi macam bese.. buat bodo.. buat takde ape.. ala.. rileks sudey.. and now aku rase macam da ok je..

to brother Z.. mintak maap atas salah paham yang terjadi.. macam ko sendiri ckap.. nobody perfect..

setelah diteliti dan diamati.. aku rase ape yang aku buat sekarang ni bende yang betol.. aku harap takde lagi masalah seumpame terjadi lagi..

and thx to my gf sebab still leh tahan dengan pangai aku yang tak amek kesah sangat ni.. bukan aku tak sayang makwe aku.. tapi tak tau lagi dah macam mane nak tunjuk.. sume care aku dah bagi.. out of skill alrdy.. =P

apepon.. kes dah ditutup dan aku harap kes tak disebut semule...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan