01 Mac 2010

kelas RADEN

kelas Raden.. serik dah datang lambat sekali.. tak bagi ko, die masok kelas.. memang tak patot la raden buat macam ni kat kami.. kami lewat 5 menet bersebab pon tak leh masok kelas.. tapi die lewat seploh menet, muke ensem je die masok... 


ok la.. die ade kelebihan.. sebab die tenage pengajar.. 

pastu tak bawak pendrive.. bagi alasan ari tu dah copy kat sini.. die buat nak cover line la tu.. tapi KAMI ok..

lisa pon bagi pendrive die.. tapi die hide kan folder HR ni.. aku pon tak tau nape.. kenape die tak hide pixca die.. tapi die hide folder HR? kenape LISA? KENAPE? ko pon da macam ain pening.. 

okok.. teroskan..

setelah budak kelas aku belajar hampir sejam setengah.. baru aku terase aku berminat dengan ayat HR..
die ade 2:

i) Audi alteram partem - hear the other thing

ii) Audiatur el altera pars - no man should be condemned unheard

yang nombor 1 tu macam base tamil.. yang 2nd tu macam stylo lak sebut.. macam jampi dalam cite harry potter.. stylo.. hahaha...

tapi boleh ke aku ingat binatang ni? adeyh..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan