16 Mac 2010

Minggu Keyakinan Diri

Berjalan di laluan syurga kadang2 buat aku tak perasan akan bende lain selain dari bidadari.. Bukan aku sorang.. Kawan2 aku yang lain pon ade gak yang hanyut.. Tapi satu ari tu maybe kiteorang kuar kelas awal.. bidadari belom turun lagi.. Baru aku perasan ade poster tergantung kat laluan tu. "Minggu Keyakinan Diri" anjuran MPP. dorang ade buat deklamasi sajak, and pertandingan karaoke.. 

Ok.. Aku admit.. Aku mmg suke bende yang lagho cenggini.. Aku pernah berlakon dan menari (actually kene pakse ni. bukan nak sgt). and i think why don't i try karaoke. instead wasting my money to "hiburan keluarga RM1.20 - 1 lagu", Baik aku masok competition ni. Maybe dapat sijil kot... 

Malu? Of course la ade.. So aku ajak roommate aku ngan cia.. Both of them have nice voice.. And they agree to join it.. Relief to hear that.. At least i got some courage to sing on the stage..

On that day, three of us go to the event.. Thx to ustaz becoz send us.. 

Cabutan undian, aku dapat no 13, cia no 18 and zen malang siket sebab nombor 3. 

Sorang demi sorang menyanyi.. Aku lihat.. Degup jantung aku rase. Normal. Tapi aku tak senang dudok.. Act cool coz most of my friend come to see and support us.. thx guys.. 

When it comes to zen turn, he didn't go on the stage sebab die tak hafal lirik. lagu untuk mu - MUH. hehehe.. ade beran?

So, bile turn aku sampai. Aku jadi tunggul atas tu.. Yep.. Tunggul.. Takot nak bergerak.. Takot suare tak jadi.. Sebab mase orang lain buat persembahan, 1 of my fren da start gelakkan orang.. Memang tak sangke boleh effect aku gak.. Tapi takpe.. Masok pon suke2.. Pastu turn cia.. Suare cia memang tak mengecewekan.. Best.. Dengan muke selambe gampang.. Stylo la lu beb.

Juaranya orang menyanyi lagu spiderman. Aku tak tgk persembahan die. Tapi kawan2 aku kate memang sempoi.. Aku tak amek port sangat pasal ni sebab i just take it as my entertainment. overall i enjoy that day :)



bengap bengap: hey protagonist kayangan. bile kite nak berkaraoke.. dah bape kali ko ajak tak pegi2 ni.. hahaha... 

3 ulasan:

  1. semua persembahan time tu x mengecewakan..
    i likeeeeeeee...

    BalasPadam
  2. cikmiko: cik miko dah makan? nak makan ape ye? :P

    mysuarahati: ok la.. takde la rase buang mase datang :P

    BalasPadam