18 Mac 2010

Kem Rakan Kaunselor

Last week mase aku takde pape akitiviti.. Lagi tepat mase tgh takde duit, mmg aku dah stop kuar jalan2.. Agak boring la.. Rumah kurang orang.. Cia, Syed ngan Wan balik. ade hal masing2.. tetibe aku dipelawe untuk join 'KEM RAKAN KAUNSELOR'. Aku yang tiada aktiviti teros bersetuju dalam hati.. Dalam hati je.. Mulot kate taknak pegi.. Saje nak tgk raksasa mengamok.. Nyata die tak endahkan aku lalu die daftarkan name aku dan kawan2 aku yang lain iaitu bedom dan zen. ustaz pon ikot. tapi die 1 of the fesi..


Kami pergi ape name ntah kem tu.. Damai Park Resort kot.. Bukan jaoh pon dari kampus aku.. Dekat je.. Tapi ikot gak la.. Dari takde ape aktiviti.. But this time program buat aku rase macam nak suh giant buat sebulan 4 kali.. Sebab:

1. bilik ade aircond ngan tv. sebelom ni tido beranginkan kipas dan takde tv.
2. makan best. sebelom ni makan.. ala.. taknak cite...
3. aktiviti sangat flexible banding yang lepas.
4. sungai dekat. dulu tasik. ko nak mandi kat tasik ke setan?

Ade lagi.. Tapi ni paling ketare la..


Anyway giant.. Program ni ko buat best! Congratulations!.


Nak upload gambar. Tapi line cilak ai.. Nanti kalu dah increase speed wa upload.. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan