29 Ogos 2010

Bakal Keseorangan

Ha..! Untung la budak rumah aku boleh balik awal.. Tarik kelas banyak-banyak.. Pastu aku tak leh balik sebab test 6haribulan. Cantek! Tinggalkan aku sorang-sorang.. Korang ingat aku berani ke..? Tapi tidak mengapa. Mungkin takde pape akan terjadi.. Setan da kene ikat.. Maybe takde pape kot.. 

Kepada Bedom.. Baju kaler biru cair dan seluar biru pekat tolong tinggalkan.. Sebab aku kena jaga rumah selama aku disini.. Ustaz.. Tolong tinggalkan Quran, bagi aku bace buat pendinding.. Haish.. Segan lak fikir tinggal sorang-sorang kat uma.. Kepada Zen lepas raye la ye kite kemas bilik.. Hehe.. Kepada Syed dan Franky.. Salam Satu Malaysia.

Bil api bulan ni jangan terkejut kalau lebih siket sebab aku nanti aku bukak semua lampu, radio dan tv dengan volume maksima.. Aku tak takot.. Aku segan.. 

Rumah sudah clear... Tinggal aku sorang.. hehehe.. Segan aku segan..

1 ulasan:

  1. aku paham tahap segan ko tuh paman.

    sabauuu aje lah. ;p

    BalasPadam