06 Ogos 2010

thank you my sister

"paman, kite wat assignment bile?" kate kawan aku arin.. walaupon die lelaki.. tapi die comel.. kite balik la mgu ni.. nak balik mgu depan takot tak sempat nak siap.. amacam? so, berangkat la aku pulang.. dalam kepale aku, aku nmpk 4 orang ni je bile balik klang.. dulu 5.. sekarang 4.. sape lagi sorang tu? ha.. tak payah tau.. da tak penting.. 

ok.. ni gmbr mereka yang aku sayang.. 

Beena
Suara paling matang antara mereka berempat.. gelak die nombor 1.. sampai kawan2 takot pape jadi kat die.. ha.. betol.. hehe.. the sweetest one when she smile.. tapi malam tu die sedih apa pasal ntah.. dah abes jatoh maruah kiteorang nak buat die gelak :P

Farhah

die ni satu masalah die.. ape die rase nak buat, die buat.. rase nak sound, die sound.. ha.. baek2 wo... bukan sume orang boleh accept care kite gurau.. takpe la.. ade market rupa.. mayb dorang tak kesah sgt kot :P tapi jgn amalkan la.. aku ade takpe.. boleh jage.. cewah.. 

Fiqa

dak sorang ni mmg tak byk cakap.. tapi die kelakar.. tapi bile die buat kelakar die sendiri tak perasan.. dan suare die sgt comel.. panggil "aney" pon comel.. naseb baik lan ade kat situ.. kalau tak mesti die ni da kene ngurat.. 


Nani
gmbr ni aku nak tangkap candid.. tapi die dapat detect. so die sanggup berenti nyanyi dan posing.. cillake.. die ni sgt bising tapi sgt happening.. paling hebat dalam bab memaki antare mereka.. bagus.. teroskan lagi.. macam setan pangai sekor ni.. tapi takpe.. walaupon pangai cam haram.. walaupon takde orang nak kat die.. aku tetap sayang die.. (new edit* she alrdy taken.. dont ask me her phone number)


mereka-mereka ni orang penting bagi aku.. kalau aku susah, aku akan cari dorang.. tapi kalau dorang susah atau senang.. memang dorang takkan cari aku.. takpe.. aku da bese... takpe.. dorang pompuan.. so, aku tak leh berkire.. 

apepon.. thx kat dorang jadi penghibur aku walaupon dalam keadaan sukar dan byk keje.. thx a lot ya sis.. :)

2 ulasan: